callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Middag

Kategori: Allmänt

Hej mina läsare!
Nu har jag haft en trevlig middag som jag förstås glömde ta bild på. Sorry! Det blev iaf en paj med fetaost, zucchini,tomat och oliver. En glass från Sia till efterrätt med choklad och apelsinsmak. Gott var det.
Annars har dagen varit lite som alla andra, somnade sent inatt så jag var på kontoret sent idag, läste lite och skrev lite. Jag läser så mycket texter dessa dagar så ögonen kollar i kors. ( skriver mitt projektarbete)
Det regnar tydligen nu så jag är glad att jag slapp gå ut ikväll, var mysigt att ha kompisarna här istället. Ska lägga mig och läsa en bok snart.
Vi hörs!
 
 
Frukost på Le pain i söndags, de får inget bra betyg tyvärr. Iaf inte på avenyn. Allt var lite slut och frukosten kändes inte alls speciell.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: