callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Höstmörker?

Kategori: Allmänt

Hej!
Tänkte ge dagens tips på hur man ska överleva denna hösten som är rätt regnig just nu, iaf i Göteborg.
2.LÄS EN ROLIG BOK. Du har kanske en bok du länge har velat läsa? Jag föreslår nåt roligt, extravagant el galet. Har du inte läst Femtio nyanser av honom så kan du ju satsa på det, lite smått galet och kan nog krydda upp tillvaron. 
Annars tycker jag verkligen att varenda bok av Martina Haag som jag har läst har gjort mig glad, det är omöjligt att inte skratta högt när man läser hennes böcker. Så marschera till närmaste bibliotek eller pocketshop och skaffa en bra bok. Du kan mysläsa liggandes under en filt i soffan eller i sängen innan du ska sova.
P.s undvik dystra böcker även om de kan vara bra, just det mörkaste av Strindberg kan man ju spara till våren el sommaren. Skicka gärna era roliga boktips till mig btw!
 
 
Matina Haag, självironisk och sjukt rolig. Du kommer se sinnessjuk ut när du sitter och skarttar för dig själv!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: