callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hösten

Kategori: Allmänt

Hej fina läsare!
Jag är lite trött nu så tänkte inte skriva något långt inlägg, får skriva någon annan dag.
Tänkte bara börja med något nytt nämligen att komma med dagliga tips om hur man överlever hösten. Jag personligen har nämligen tappat i energi och vissa dagar vill jag bara ligga i sängen. På hösten gäller det att man planerar lite och försöker piffa upp livet annars sitter man ju bara hemma i mörkret och blir deppig.
Mitt första tips är 
1. BJUD HEM GODA VÄNNER PÅ MIDDAG. GÖR DET TREVLIGT MED GOTT SÄLLSKAP OCH GOD MAT PÅ EN VARDAG. DÅ KAN NI SITTA INNE OCH HA DET MYSIGT TILLSAMMANS. DET HJÄLPER DEFINITIVT MOT HÖSTBLUES OCH NÄSTA GÅNG ÄR DET SÄKERT DU SOM BLIR BORTBJUDEN.
Jag har lyssnat på mitt eget tips och ska ha några kompisar på middag imorgon, ska göra en god paj, har redan varit och handlat allt som behövs idag.
 
Vi hörs! Håll utkik efter flera tips och skicka mig gärna era egna tips på hur man överlever hösten och tom piffar upp den lite!
Nu sova!
 
 
Middag med vänner, mysigt att laga mat och ännu mysigare att äta något gott ihop och snacka en massa.
 

Kommentarer

  • setareye khodet säger:

    Mitt bästa hösttips eller kanske till och med vintertips är att man åker till iran och medverkar på the wedding of the year som ryktas kommer bli som ett bröllop på slottet som sent glöms bort, det får en nog på väldigt bättre humör med 7 rätters, frukt, kakor, tårta, ett helt cafe för en själv och en himla massa dans!!!!!!! :(

    Svar: Älsking! Tycker verkligen du är värd ett sagobröllop! Och du vet att jag vill vara med. Love u honey, take care! :)
    Nasha

    2013-10-08 | 14:28:50
  • fariba säger:

    min tips är att njut av höstens underbara färger. ta din kamera eller mobil och ta bild på den regnbåge av färg som hösten bjuder på.Att gå och röra på sig i det friska luften kan göra dig gott.Ha en mysig höst.

    Svar: Bra tips mamma! :) Kram och ha en fin dag!
    Nasha

    2013-10-09 | 09:56:35

Kommentera inlägget här: