callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hej hej!

Kategori: Allmänt

Hallå där!
Hur är det med mina fina läsare idag då?
Här är det bra, jag har suttit och knåpat med mitt examensarbete som vanligt. Var på kontoret sent och gick hem sent. Har just ätit en mycket god sallad och lite lite glass till efterrätt, mycket gott!
 
Kollar på Dessertmästarna nu på Kanal 5 play. Är det inte många av konditorerna som är överviktiga jämfört med resten av befolkningen? Kanske inte oväntat iofs, haha! Men min gud, hur sexig är inte denna Roy Fares? Jag dör lite varenda gång han tar en tugga på nån dessert.
 
Nu har jag en hel del att göra, måste tex plugga lite franska till lektionen imorgon.
Tidigt på fredag åker jag till Stockholm, håll utkik efter roliga bilder därifrån!
 
Nu till dagens tips om hur man ska överleva hösten, det är väldigt enkelt idag.
3. GÅ EN PROMENAD. Jag kan rekommendera att promenera till jobbet på morgonen, det gjorde jag idag. Man får både frisk luft, lite ljus och så en bra start på dagen. Eller varför inte planera en långpromenad till helgen? Bara strosa omkring. Vi får passa på nu, dagarna blir kortare och vi behöver allt dagsljus vi kan få. Bor du långt från jobbet så kan du gå en del av vägen bara. Och när du är ute och går njut av höstfärgerna!
Vi hörs!
 
 
Dagens middag. Väldigt gott! Kan rekommendera ägg, inlagda oliver och zucchini i sallader!
 
Riktigt nam nam från Sia, testa!
 
Också rent godis, Roy Fares aktuell som domare i Dessertmästarna
 
Så här härlig kan din höstpromenad bli, så vad väntar du på?
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: