callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Gymmet

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Idag körde jag en ganska kort arbetsdag, hade fått kommentarer från min bihandledare så jag ändrade lite i arbetet. Det är kul att ha kommit igång med skrivandet efter att ha läst en hel massa artiklar. Tror att det här med att skriva arbeten handlar mycket om uthållighet, att bara köra på, om och om igen tills det börjar likna nåt.
 
Efter det gick jag en sväng på stan. Det är lyxigt att bo så centralt så man kan ta en sväng i Nordstan när man känner för det. Köpte ett läppstift till mig själv och en julklapp till min lillebror, vore skönt att slippa stressa asmycket sista dagarna innan jul med klapparna.
Det är ju snart halloween och det syns i alla affärer tycker jag. Jag har inga planer för helgen direkt, får se vad som händer.
Var dessutom på gymmet ikväll ihop med en kompis. Det var kul och jag kommer få träningsvärk. Hade bara varit där en enda gång sedan i maj. Hoppas få någon sorts rutin på det.
 
Tänkte ge er ett nytt hösttips. Visseligen har hösten inte känts så hemsk på sistone men ikväll var det ändå kallt.
9. SÄTT FÄRG PÅ TILLVARON! Vi tenderar att välja mörkare och tråkigare färger på hösten och vintern. Alla går tex omkring i svarta jackor. Det borde egentligen vara tvärtom, det är nu vi behöver ha färger som piggar upp oss. Så köp ett läppstift, en schal, en prydnadskudde el vad som helst i en fin färg!
Ha det bra så hörs vi!
 
 
Mitt sätt att sätta färg på tillvaron. Läppstift i serien Jelly Kiss från Isadora i färgen Merry Berry. Krämig och vårdande koncistens. Kan rekommendera till er med torra läppar.
 

En färgglad schal, bra accessoar nu på hösten
 
 
 
Färgglad prydnad till hemmet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: