callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Höstig dag

Kategori: Allmänt

Hej kära läsare!
Idag har jag haft en helt vanlig dag. Gick till jobbet och skrev några timmar. Har en känsla av att teknikaliteter kommer ta mycket tid under det här projektet. Jag är inte så himla bra på word, powerpoint och allt vad det är. Referenser ser tokiga ut ibland och så vidare. Men "we will overcome all that" antar jag.
 
Efter jobbet hade jag tid för ögonfransförlängning. Gick dit men bestämde mig sedan för att istället ta bort förlängningen och låta fransarna vila ett tag. Förlängningen sliter nämligen på ens riktiga fransar. Så nu känner jag mig lite konstig, hade ju vant mig vid långa mörka fransar. Kom att tänka på en patient jag träffade en gång. Hon hade bröstimplantat och fick reda på att de var av den farliga sorten och att hon var tvungen att ta ut dem. Det första hon sa efter beskedet var: Då vill jag sätta in ett par nya direkt, jag kan absolut inte vara utan. Och det är inte utan att jag förstår henne lite nu. Har ni några tips på något som stärker fransarna får ni gärna berätta det för mig!
 
På kvällen har jag sett 2 avsnitt av The Kennedys streamat från CDON, bra serie. Sedan sorhandlade jag mat.
Kände verkligen inte för det men tvingade ut mig själv i regnet så nu kan jag känna mig duktig.
Köpte granatäpplen som kostar bara 29 kr kilot nu. Oj vad gott det är. Åt 2 stora på raken. Det är inte så dumt med höst ändå.
Ska chilla lite nu innan läggdags.
Tjingeling!
 
 
 
Granatäpple, säsongens frukt och sjukt gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: