callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hemmadag

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Idag är jag hemma trots att jag har massor att göra med projektet. Har sovit för lite några nätter och nu känner jag mig förkyld på köpet också. En av tjejerna på jobbet var knallförkyld igår, önskar folk stannade hemma när de är sjuka så inte hela arbetsplatsen smittas.
 
Igår hade vi pysselkväll på jobbet, det var mysigt och jag hann göra 10 julkort, inte särskilt proffsiga men söta. Det viktigaste är ju att man tycker det är kul att pyssla, sen behöver det man gör inte bli jätteavancerat tycker jag. Ska visa dem för er någon dag. Efter det var jag och handlade mat. Var inte hemma förrän kl 21.00, lång dag.
 
Idag har jag inga planer ioma jag känner mig sjuk, hade behövt gå till Nordstan (som ligger 30 meter bort) och hämta min nya kamera som jag har beställt på posten och lämna in ett par skor för omklackning men får se hur jag mår. Ska nog sätta mig och se på en serie som heter Drop Dead Diva som jag börjat se på Netflix. Har redan plöjt igenom första säsongen på New girl och Orange is the new black, två andra serier på Netflix.
Vi hörs senare!
 
 
Pyssel på jobbet, jag och Birgit
 
Många duktiga pysslare, blev både julkort, adventskalendrar och julpynt gjorda
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: