callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

En hel ledig dag!

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag var jag helledig. Hade inte en enda grej inplanerat, underbart! Var ute igår med min kompis Filip, den killen är stabil att festa med, har inte sett honom balla ur än iaf. Haha! Vi drack en del, dansade en del och det var lite som en cirkus på klubben som vanligt, vi var på Lounge förstås, enda stället i stan som jag gillar. Blir alrig fel. Det var en kul kväll. Imorse vaknade jag av mig själv, hade inte ställt klockan, så himla skönt. Har sedan tvättat, lagat mat och kollat på New girl. Bra serie och jag har bara 3 avsnitt kvar av säsong 1.
Ska hem till en kompis snart för lite fika, var länge sen vi sågs. Har pratat med 2 andra polare idag som båda flyttat från stan. Det är lite synd när man bor långt borta från sina vänner och det blir krångligt att ses. Men å andra sidan blir det extra kul när man väl kan hälsa på varandra. Imorgon väntar en 12 timmars jour så det var skönt att slappa idag. Jag är nöjd med livet just nu och har lagom mycket av allt känns det som.
Vi hörs!
 
Moi iförd ny topp kvällen till ära. Fick höra av några tjejer att vinrött är en modig färg som inte många passar i, tur att jag klär i det då! :P
 
Filip, alltid finklädd!
 
Mat på Shiraz på Kungshöjd. Bild från förra helgen. Funderar att ha min födelsedag på den här restaurangen.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: