callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tentaplugg

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag har vi haft en pluggdag. Ingrid kom hit kl 10 och sen dess har vi kört plugg. Hann med det sista av materialet idag och började kolla på gamla frågor så man kan säga att vi ändå ligger bra till.
Har hela morgondagen till att göra fler gamla tentor och på fredag är det tenta. Den näst sista för den här terminen.
 
Förutom plugget hann vi med en 5 minuters promenad (haha) och köpte glass. Nam nam trodde jag men glassen var skitäcklig tyvärr.
När Ingrid hade gått ville jag ut och gå men jag hatar att gå ut sent när det mörknar så jag sket i det och nu är jag lite mosig i huvudet. Ska lägga mig snart för imorgon är det min tur att åka till Frölunda hem till Ingrid.
Visst lever jag ett roligt spännande liv? Visst blir ni avis? Haha!
Vi hörs!
 
 
 
Pluggrufsig Nasha
 
 
 
Fina Ingrid begrundar glassen
 
 
 
Äckligaste Glassen/sorbeten jag har ätit på sistone, don´t buy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: