callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Stel

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Jag har börjat min lördag på mitt favvosätt alltså ett pass bodybalance. Tyvärr var det länge sen jag var på just det passet och märker direkt att jag har tappat i rörlighet. Men skönt var det och svettades gjorde jag.
Annars var jag på ett för mig nytt pass häromdagen, bodycombat. Jag har alltid trott att det är ett alltför tungt pass och inget för mig men det var asskönt faktiskt. Rekommenderas!
Efter träningen gick jag och köpte lite småsaker jag hade glömt igår och nu äter jag ett gott mellanmål. nam nam!
Ska sätta igång med matlagningen och att senare förvandla mig själv från pluggnasha till snyggnasha! Hihi!
Vi hörs och håll utkik efter bilder, lär ta en hel del ikväll!
 
 
Gott efterträningsmellanmål!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: