callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sommar?

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag har det varit över 20 grader i Göteborg och strålande sol. Så härligt!
Jag hade kandidatmottagning där vi fick träffa varsin patient med någon form av hudsjukdom. Det var givande och inte alltför krångligt.
Sedan promenerade jag till Slottskogen och satt där i solen bland alla andra glada människor. Trodde jag skulle träffa en kompis men han var trött efter jobbet så det blev inget. Jag åkte till stan och åt en sallad på Antikhallarna. Gud vad gott det var, lax och couscous. Nam nam!
Nu är jag hemma och slappar. Ska försöka läsa lite ikväll, även om motivationen är på noll så är tentan om 2 veckor ett faktum.
Hoppas vädret håller i sig!
Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: