callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Skola skola skola

Kategori: Allmänt

Hej!
Just nu händer det inte jättemycket direkt. Idag var jag i plugget 8.00-16.15. Tycker faktiskt det är ansträngande att sitta still i så många timmar och bara lyssna, det tar på en .
Som tur är är det inte så många dagar kvar, om drygt 2 veckor är plugget över, gud vad skönt det ska bli.
Imorgon har jag bara halvdag med mottagning och ska träffa en hudpatient, det blir nog lite roligare iaf.
Annars har vi jättefint väder i Göteborg idag, inte soligt men varmt. Jag ska dra och träna om ett par timmar, Bodycombat för att få igång mig som är både trött och deppig för tillfället.
 
Jag var på mitt andra möte på viktväktarna igår. På 7 dagar hade jag gått ner 0,6 kilo. Jag är jättenöjd.
Lyckas jag hålla det tempot så blir det ca 2 kilo/månad och det är toppen tycker jag. Jag har ju gått upp i vikt under lång tid och därför tar det långt tid att gå ner också.
Förra veckan var jag ganska trött men jag vet inte hur mycket som är sömnrelaterat/vanlig trötthet och hur mycket som beror på det minskade matintaget. Hoppas iaf att tröttheten släpper snart.
 
Nu ska jag äta lite och diska innan jag drar till gymmet. Hoppas på mindre yrsel på dagens pass än sist!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: