callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Morgondagens middag

Kategori: Allmänt

Hej!
Ikväll var jag och handlade ett ton mat till middagen jag ska ha imorgon. Jag älskar att bjuda på middag/stå som värdinna. Min dröm är att i framtiden bo stort så jag kan ha många middagar/fester. Det är kul att fixa helt enkelt.
Så nu står delar av middagen och marineras i kylen.
Som vila såg jag på en film ikväll som heter Temple Grandin om en autistisk tjej som lyckas ta examen och övervinna svårigheter i livet. Cool film som gav lite perspektiv om just autism som jag annars vet väldigt lite om. Duktiga skådespelare.
Nu ska jag sova. Kommer ha en hektisk dag imorgon, ska försöka träna på morgonen, sedan måste jag städa och laga mat och kanske köpa jackan jag såg idag. Vi får se.
Natti!
 
 
Kvällens film. Den får en 6:a utav 10 av mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: