callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Love life!

Kategori: Allmänt

Idag skrev jag tenta. Redan kl 10.00 var jag klar och ni anar inte hur lyxigt det kändes att ha hela fredagen för sig själv.
Jag ringde direkt min frisör och drog dit, klippte mina toppar och plockade ögonbrynen. Sedan drog jag och lunchade på Böfhaus, och sen satt jag ute och fikade för första gången denna vår med Maria. Mysigt!
 
Sedan har jag sprungit i affärer på jakt efter en vårjacka, lika sen som vanligt. Det fanns ine många sådana kvar i butikerna men jag hittade en på Zara som jag eventuellt vill ha.
Jag köpte ett halsband, ett par söta högklackade skor och en ögnbrynspenna.
 
Nu är jag hemma och softar lite. Ikväll ska jag åka och handla mat till en middag jag ska ha imorgon. Ser framemot att träffa vännerna, få agera värdinna och sedan utgång imorgon. Det var alltför länge sen.
Vi hörs då, trevlig heg!
 
 
 
De nya skorna från Bianco, åh jag älskar färg!

Kommentarer

  • Christine&Paris säger:

    Snygga skor! Jag längtar till nästa vecka, då ska jag shoppa i Sverige! Saknar svenskt budgetmode. Nog för att vi har H&M men just skor är billigare i Sverige :)

    Lät som du haft en fin fredag. Det är alltid lika skönt att skriva tentor på fredagar. Då kan man verkligen njuta av helgen.

    Svar: Åh vad kul med Sverigebesök, förstår att du längtar hem. :) jaha, jag tycker kläder är generellt dyrt här i Sverige och skor med men det kanske är ännu dyrare i Paris? Var i london i påsk och där var allt billigt jämförelsevis.
    Nasha

    2013-05-03 | 22:09:51
    Bloggadress: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här: