callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Långa dagar

Kategori: Allmänt

Det har varit 2 långa dagar på hudkursen hittills, känns lite tungt att sitta inne hela dagen och lyssna på föreläsningar.
 
När jag kom hem skulle jag gå och träna men totalkollapsade och sov i 1,5 timme istället, jag var verkligen helt slut. Sedan var jag och grannen Solveig på en skön kvällspromenad i vår fina stad, jättemysigt.
 
Nu håller jag på att laga mat och det blir nog en sen kväll även denna gången, tycker verkligen att kvällarna försvinner fort och man hinner inte med något alls. Skönt att det är så fint väder iaf.
 
Jag ska jobba imorgon eftermiddag tills på torsdag, ett sådant dygnspass som de kör på ett av mina extrajobb. Det är ju Kristi himmelsfärdsdagen på torsdag så det är nog bra betalt. Lite jobbigt att sova på jobbet förstås och man är alltid lite orolig att det ska hända något mitt i natten men jag känner de som bor där väl och det ska bli mysigt att se dem imorgon. Det är ett boende för personer med psykiska funktionshinder jag har jobbat på i 5 år.
Vi hörs!
 
 
 
En riktigt känd Göteborgssymbol Poseidon
 
Träd i blom
 
Solveig
 
Moi
 
Gamla klasskompisar och grannar
 
Ännu mer blommor
 
Näckrosdammen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: