callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Halloj!

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag kommer hem från Värmland och sätter mig och bloggar det första jag gör. Jag gillar allt att blogga!
Känslan av att komma hem när man varit borta ett par dagar är alltid lika skön. Jag älskar Göteborg och jag ÄLSKAR min lägenhet trots att den är liten etc.
 
Resan var lite speciell, mittemot mig satt ett ungt par som tydligen hade varit och kampat i skogen el nåt, de hade friluftskläder på sig och stank starkt av rök. De började resan med att gosa och läsa högt för varandra ur en engelsk bok och slutade den med att gräla på varandra. Jag läste i min hudbok och sedan i Röda rummet.
 
Det är min 6:de dag med viktväktarna och enligt min egen våg har jag iaf gått ner 4 hekto. Det är glädjande. Jag har nog varit ganska trött men inte kopplat det till dieten men det är nog tillvänjningstiden, att inte äta socker och massor med mat. Ska bli spännande att gå och väga mig på tisdag.
 
Imorgon börjar jag först på eftermiddagen. Älskar vårt schema på den här kursen, det är faktiskt några lediga halvdagar här och var.
Nu ska jag chilla och lägga mig sen.
Vi hörs!
 
 
 
Gäller att vara färgglad när man ska ut och gå
 
Nöjd med denna bild
 
Ponken i t-shirten han fick i present av mig
 
Två glada
 
Jag och mamma
 
 
Jag och min morbror Ali
 
 
Det har varit lamning
 
Naturen tar färg igen
 
Ute på bete
 
Mitt i den värmlandska skogen
 
Vackert

Kommentarer


Kommentera inlägget här: