callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Förkyld

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Idag är jag lite sjuk. Inte så farligt men tung i huvudet och ont i halsen, så jag ska vara hemma.
Vaknade sent och har en lägenhet som måste ordnas och så plugg.
Det känns som att man verkligen räknar ner till sommaren nu. Sista pluggdagen har vi tenta, 31 maj, och sedan är det tydligen en årlig fest på medicinareberget. Det brukar vara trevligt om det är fint väder. Det ska jag försöka gå på.
Annars är jag sjukligt shoppingsugen. Väntar bara på att pengarna ska komma för nästa månad så jag kan sätta lite sprätt. Är det nånsin roligare att shoppa än just inför sommaren?
 
Såg på Eurovision igår ioma jag var sjuk och satt hemma. Det var rätt kul och jag gillade Rumäniens bidrag. Jag gillar alltid en udda som ingen annan gillar. Han var väl skitkul? Blev dessutom sugen att gå på opera men just nu fanns det ingen bra på Göteborgs operan. Man borde passa på när man ändå bor några 100 meter från Operahuset.
Är hängig så jag slutar här men vi kanske hörs sen.
P.s Här kommer min önskade shoppingslista i bilder.
 
 
 
 
Ballerina, så roliga att köpa.
 
Ett par nya glasögon behöver jag verkligen.
 
Inte just dessa men måste ladda upp med några fina sommarlinnen.
 
Och några nya shorts behöver jag
 
Träningskläder har länge stått på listan
 
Några nya klänningar att ha på dem kommnde sommarfesterna
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: