callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Bodycombat

Kategori: Allmänt

Just kommit hem från ett pass Bodycombat som var urskönt.
Det är så mycket fart så tiden går snabbt.
Ledaren var lite tveksam dock då han påstod att vi som inte svararde på hans tillrop säkert stod och klädde av honom med blicken. Och han sa sådana saker som "Shake your moneybag girl!" Vad fan? Hur menade han där egentligen? Jag har noll till överst för sliskiga gymkillar som tror att de är roliga.
 
Jag fick med mig min granne Solveig till träningen och efteråt gick vi ner till avenyn och bara satte oss på en bänk. Det är verkligen en underbar kväll för att hänga ute el sitta på en uteservering.
Jag ska duscha och fixa lite här hemma innan jag lägger mig. God natt!
 
 
 
På väg till gymmet
 
Nya kryddor jag har hittat som jag kan rekommendera. Spännande smaker. De är från Kockens och kostar 12 kr st och räcker ganska länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: