callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Är veckan slut snart?

Kategori: Allmänt

Hej!
Den här veckan har varit som ett litet maratonlopp för mig. Trött har jag varit och haft plugget 8-16 och nu idag när jag var ledig så jobbade jag. Ja ibland går livet i ett. Och imorgon ska jag ta tåget till mamma direkt efter skolan och umgås med henne och några till som hälsar på hela helgen.
 
Igår åkte jag till jobbet från skolan och jobbade 16.00 onsdag till 14.00 torsdag. Sovande jour förstås men man är alltid lika trött dagen efter ändå. Jobbet gick iaf fint utan några negativa händelser och jag trivs väldigt bra där.
 
Efter jobbet var jag och handlade massa mat, mycket grönsaker nu när jag räknar points med viktväktarna. Det har gått ganska bra med det trots att jag har haft långa stressiga dagar och sovit dåligt denna veckan. Idag spräckte jag min budget genom att äta en risifrutti och mina sallader är tydligen inte så låga i points men överlag går det bra. Ska gå på nytt möte och väga mig på måndag, blir spännande! Hoppas bara mamma lagar lite nyttig mat nu i helgen.
 
Efter jobbet har jag sovit som en stock och sen var jag på en minipromenad och blev blöt i regnet. Nu ska jag ta hand om tvätten, göra matlåda, duscha och lägga mig. Dagarna går för fort!
Vi hörs!
 
 
 
Ny risifrutti, var så där tyckte jag, originalen är bättre, dessutom kliar det i halsen av ananas!
 
 
Dagens sallad

Kommentarer


Kommentera inlägget här: