callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Trötthet, snabbmat och träning

Kategori: Allmänt

Haj!
Hur är det med er? Jag är trött, just nu känns det som att jag har haft 2 veckor av nästan konstant trötthet. Att vara på föreläsningar redan vid 8 varenda morgon är väl inte min grej. Det innebär att jag måste gå och lägga mig innan 23.00. Vem gör det liksom? Inte jag iaf.
 
Idag hade vi föreläsningar om rättsmedicin. Alltså när folk blir mördade el misshandlade etc och detta måste undersökas av en läkare. Det var intressant även om jag i min totala eftermiddagskoma tyckte att det gick lite segt. Vi fick se en del inte fullt så fräscha bilder på likfläckar osv, läser man till läkare så gör man.
 
Jag var på väg till Hemköp efter skolan när jag gick förbi McDonken. Jag var hungrig, hade ätit en sallad till lunch och alla vet att det tar tid innan man har handlat mat och gått hem och lagat det. Så jag smet in på Donken och beställde 4 nuggetsbitar och en cheeseburgare. Jag äter snabbmat sjukt sällan men när jag väl gör det så är det så gott. Haha! Speciellt nuggets är nog underskattade. Nam nam!
Ett snabbmatställe som jag bara älskar som vi inte har i Sverige är KFC. Ska dra med mig mamma dit i London och bara frossa nån gång under vår resa.
 
Jag ska gå och träna om en liten stund, blir Core + spinning, 30 minuter var. Är helt död så vi får se hur det går. Och ska ja komma upp imorgon måste jag typ lägga mig kl 22.00 senast ikväll. Kul liv man har.
Vi hörs då!
 
 
 
Gott när man är utomlands. Definitivt en guilty pleasure, varken fint el nyttigt. Haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: