callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Träning+helgfrukost

Kategori: Allmänt

 
Tja!
Jag har hittat mitt absoluta favoritsätt att börja söndagar, det är ett pass bodybalance på SATS Kungsgatan kl 10.30. Man behöver knappt vara vaken, man behöver inte ens äta frukost innan, man bara knallar dit och njuter av ett skönt pass och när man går därifrån är man lite lugnare i själen. Lise som har passet är både duktig och har en skön lugnande röst. I like!
 
Efter detta var jag och handlade lite god helgfrukost till mig själv. Det är så mysigt att äta en ordentlig frukost på helgerna, för på vadagarna består frukosten av en medhavd macka och en termos te på morgonens första föreläsning. Inte så nice!
Idag ska jag vara hemma hela dagen, läsa, pyssla, plugga lite och bara vara. Jag känner att jag behöver det.
Jag önskar er en trevlig söndag!
 
 
 
Efter bodybalance
 
 
Nam nam!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: