callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tillbaka

Kategori: Allmänt

Hej!
För ovanlighetens skull har jag inte skrivit nåt inlägg på 2 dagar. Jag har haft fullt upp/varit urtrött. Igår gick jag och la mig kl 20.00, ja ni fattar.
Tänkte lägga upp några bilder från möhippan. Det togs många fler bilder och jag tog tyvärr bara ett fåtal.
Just nu är det fullt upp i plugget, de bombarderar oss med uppgifter helatiden, lite tröttsamt. Ska bli skönt med påsk.
Vi hörs!
 
 
 
 
Lisa utanför cafét där vi överraskade henne
 
 
 
 
På myrorna och köper en present till brudgummen för 20 kr.
 
 
 
 
På Hisingen och samlar in kärlekstips från folk
 
 
 
 
De duktiga tärnorna som anordnade möhippan
 
 
 
 
På spat, synd att jag missade ta kort när vi badade på taket.
 
 
 
 
 
 Burlesque, här Lisa i sin fina outfit tillsammans med Candy Von Kane
 
 
 
 
 
Sushimiddag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: