callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sent

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu är jag hemma igen. Det blev ett snabbt och trevligt besök i Värmland.
Jag älskar att bo så nära tågstationen så jag kan vara hemma inom 5 minuter från tågets ankomst. Just love it!
Det sista man vill när man kommer hem trött från en resa är att sätta sig på spårvagnen.
 
Nu har jag packat upp mina prylar från Ikea och kollat mitt schema för veckan som kommer. Har föreläsningar varenda dag men det verkar iaf inte så blodigt denna första vecka och tur är väl det för jag hade tänkt glassa lite, hinna umgås med vänner och träna. Blir nog bra.
Får väl lägga mig nu med tanke på att uppropet är kl 8.00 imorgon.
Vi hörs!
 
 
 
Söndagspromenad
 
 
Mysigt i solen

 
Älskade mamma

 
Som ett vykort

 
Sebastians standardfejs när man ber honom le, sedan han var baby faktiskt
 
 
Älskling

 
Nam nam på Ikea

 
Vårigt till köket från Ikea
 
 
 Nya dynor
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: