callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Pigg efter träning

Kategori: Allmänt

Jag älskar när jag drar mig till träningen skittrött och tränar 1 timme och sedan går därifrån pigg och glad.
Kompisar som tränar har alltid sagt det här till mig, att man blir pigg av träning och jag har tänkt vilken jävla bullshit men idag fick jag erfara det själv. Innan jag drog till gymmet ville jag bara lägga mig i soffan och inte göra något alls, var så trött. Men nu är jag ganska pigg, har ätit och mår allmänt gött! Hehe!
 
30-20-10 är ett intervallpass spinning på SATS som är rätt fett. ( som kidsen säger) 
Man kör 15 set med först 30 sekunder lätt motstånd, sedan 20 tungt och sedan 10 ultratungt och sedan upprepar man detta. I love it! I och med att det bara är 30 min känner man att man kan ta ut sig ordentligt utan att riskera att inte orka sig igenom hela passet. Toppen!
Nu ska jag duscha och lägga mig tidigt. Läser just nu en bok av Isabel Allende ( Paula)  som hon skrivit till sin dotter som låg i koma. Allende är alltid lika fascinerande.
Ha det bra!
 
 
 
Lilla jag, svettig efter träningen. I stort behov av nya roliga träningskläder men denna månaden råkade jag tydligen lägga budgeten på annat kul! Oooops!
 
 
 
 
Enkel wok med grönsaker, quorn och nudlar. Gott och nyttigt!

Kommentarer

  • fariba säger:

    vad roligt att det går bra med träningen vännen.Det är så roligt att läsa din blogg.Det är full av glädje och livskraft!. Förresten ser du fantastisk ut i bilden.Man vill nästan vara där och krama om dig. Älskar dig. Puss och kram.

    Svar: Du är ju för snäll! Kul att du gillar att läsa bloggen! Snart ses vi och får kramas massor! Kram min söta mammi! :)
    Nasha

    2013-03-22 | 02:35:47

Kommentera inlägget här: