callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Möhippa

Kategori: Allmänt

Tjabba!
Hur är läget med er?
Själv är jag rätt trött efter en hel dag med aktiviteter. Hemligheten jag berättade om igår var att jag var på min kompis Lisas möhippa. Hon gifter sig i sommar. Det var mitt livs fösta möhippa faktiskt.
 
Det var askul. Vi överraskade Lisa på ett café där hon och hennes kille satt och åt frukost. Hon blev verkligen jätteförvånad. Sedan under dagen blev det spa, Lisa samlade kärlekstips från folk på stan och sedan blev det något så exotiskt som burlesquedans följt av middag och lekar.
Det var en fin dag och tärnorna var så duktiga som hade fixat det hela.
 
Nu är jag lite mör, som ni märker blev det ingen utgång och jag ska försöka komma upp och träna imorgon. Gillar verkligen att träna på söndagar, det är liksom lite min egen dag som jag får göra vad jag vill med.
Nu ska jag snart sova.
p.s Jag lägger upp bilder från möhippan imorgon, helt död nu. Ni får hålla till godo med några bilder från förra veckan.
 
 
 
Fina Lisa förra veckan på fika
 
 
 
Fredagsfika
 
 
 
 
Inne på Johans högtidskläder på linnégatan på jakt efter brudskor
 
 
 
 
Mycket fint inne på Johans högtidskläder där jag köpte min balklänning för 100 år sedan, kan rekommendera butiken. Bra priser och stort utbud.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: