callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Fredagkväll

Kategori: Allmänt

Hej och hå!
Ikväll blev det bio med fina Maria och vi såg Anna Karenina. Gud vilken speciell film.
Den var lite utformad som en teater med olika scener och scenbyten. Storyn var så olycklig, olycklig kärlek åt alla håll egentligen även om den hade lite glada moments med. Det var nog inte lätt i Ryssland på den tiden. Keira Knightley har något fragilt över sig som jag bara älskar. Bra film helt enkelt även om den är mörk. Mycket starka känsloscener. Jag ger den 8 av 10.
 
Imorgon ska jag göra något kul som jag inte kan avslöja just nu men imorgonkväll el på söndag får ni se bilder så håll utkik. Det är en sak jag inte har gjort innan.
Nu ska jag relaxa och sedan blir det sängen.
Adjö!
 
 
 
The movie
 
 
 
Vackra Knightley
 
 
 
Maria
 
 
Moi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: