callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Fredag, äntligen!

Kategori: Allmänt

Hej!
Det var en lång dag i plugget idag. Både tenta, föreläsningar och presentation. Men nu är Geriatrikkursen över. Gud vad skönt!
 
Jag gick ut från sjukhuset kl 16.00 och det kändes som att slippa ut från ett fängelse. Haha! Solig och fin dag var det med. Jag hade bokat spinning som jag var på och sen gick jag och lånade en film, köpte godis och påskägg till lillebror och gick hem och lagade mat.
Kvällens film hette Larry Crowne. Med Julia Roberts och Tom Hanks. Två bra skådisar tycker jag. Och filmen var rolig, en perfekt fredagsfilm som handlade om att testa nya saker i livet och hur det kan berika en.
 
Jag har nästintill haft en perfekt fredagkväll. Behövde slappa efter den långa veckan.
Imorgon åker jag hem till min mamma. Ska bli kul!
Vi hörs , se nu till att ha en fin helg!  
 
 
 
Bra film. Får 7 av 10.
 
 
 
 
Påskägg till lillebror. Jag var ansvarsfull och tog ett litet ägg även om de stora såg ballare ut. Alla vet hur mycket självkontroll en 4 åring har med godis.
 
 
 
 
Pastasås med chorizo och kabanoss.

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Fint. Dock inte bara 4-åringar som har dålig självkontroll kan jag tillägga ;)

    Svar: Du har så rätt. Men vi andra skyller oss iaf själva när vi får ont i magen. ;)
    Nasha

    2013-03-09 | 10:08:18

Kommentera inlägget här: