callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Familjen

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Nu är jag i hjärtat av Värmland. Det har varit en bra dag.
Mamma mötte mig på tåget och väl hemma bjöd hon på god mat. Sedan har jag sett på film med Sebbe ( Katten Gustav som han fick av mig) och varit ute på en kort promenad och så sett Mello ihop med mamma.
Tyckte det var en sisådär final. Diggade Behrang Miri med Jalla dansa sawa som inte ens gick till final. Suck.... Dessutom lite för många gubbar nu i final.
Mammas kommentar till gubbarna i Ravaillacz var " Skäms de inte?" haha!
Skönt att få umgås med familjen.
Jag ska lägga mig tidigt. Haft några rätt tuffa veckor och är trött. Imorgon ska vi kanske åka till Ikea.
Ja vi hörs folket!
 
 
 
Varför inte i final? Låten var ju hur catchy som helst och dessutom på franska och arabiska. Synd!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: