callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Vrångö

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Igår åkte jag och Solveig till skärgården, närmare bestämt Vrångö. Det var långgrunt där vi låg och halvläskigt botten men vi badade ändå. Det var faktiskt varmt, säkert 18 grader iaf.
Det var en härlig dag. Vi hade med lunch och goda frukter.
 
Just nu är jag hemma och har egentligen inga planer förrän ikväll då jag ska till Liseberg med några vänner och lyssna på Mando Diao. Ska bli kul.
Det är lätt att man blir rastlös på sommaren, man vill göra saker helatiden men det går ju inte. Och så vill man ju utnyttja det fina vädret. Jag har ju bara varit ledig i 1,5 vecka, fattar inte hur folk kan vara lediga i 3 månader i sträck (ja vi studenter har långt sommarlov) utan att bli galna, men man kanske vänjer sig. Framför allt så tror jag nästan inte att det går att sitta i stan i en lägenhet och vara ledig så länge, då blir man nog tokig.
 
Nu ska jag hitta på något, gå en promenad och kanske gå med lite prylar till Myrorna som jag har lagt undan och vill bli av med.
Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: