callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Söndagsblues

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Jag har blivit dålig på att uppdatera, ber om ursäkt för det men livet har bara rusat på på sistone, har haft ont om tid.
Igår var jag på ett mycket fint bröllop, en av mina goda vänner Lisa gifte sig med sin Carl-Christian. Det var en fin och personlig tillställning.
Idag har jag varit ute på 2 fikor och sedan sprang jag på en vän som hängde med mig hem och tog en kopp te. Mitt badrum är ju fortfarande under renovering så jag har inte bjudit hem folk på ett tag. Det är lite jobbigt.
Nu på kvällen drabbades jag av lite söndagsblues. Det är väl inte mina favvodagar direkt. Är supertrött.
Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: