callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Måndag

Kategori: Allmänt

Hej!
Min måndag, ja vad ska man säga? Det var rätt lugnt på jobbet då vi var en hel hög med underläkare på stället och det inte ramlade in så många remisser. Men kanske skönt på just en måndag. Vi har dessutom en läkare på min avdelning med exakt samma ovanliga efternamn som jag, skitkul, vi är tydligen från samma del av Iran.
Efter jobbet gick jag och Solveig och käkade middag på Språkcafét och sedan handlade på willys innan vi gick hem.
Jag mår typ skitkonstigt, antingen är jag kär el så är jag hypoman el så är jag bara trött som fan, vem vet? Haha...
Ikväll ska jag slappa. Imorgon blir det nog bio och The great Gatsby som jag velat se länge.
Vi hörs!
 
 
 
 
 
 
 
Lite så här mår jag idag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: