callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hemma igen

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu är jag hemma igen. Åkte till Bokenäs igår för att fira Solveigs examensfest. Det var trevligt med mycket god mat och många nya ansikten att bekanta sig med. Jag sov över där och kom hem idag. Fattar inte hur jag kan vara så trött som jag är ioma vi sov skitlänge idag.
 
Igår innan jag åkte iväg var jag på viktväktarmöte på morgonen. Jag hade gått ner 0,4 kilo senaste veckan vilket betyder att jag sammanlagt gått ner 2,3 kilo på en månad. Mitt mål var ju 2 kilo varje månad så jag är supernöjd och känner verkligen av dem kilona som har försvunnit. Det gör att det blir roligare att fortsätta också. Nu blir det inga fler festligheter på ett tag så jag ska vara extra noga med maten. Var och storhandlade häromdagen så jag har fulla kylen och frysen med nyttig mat.
 
Ska ta en dusch nu och sedan ge mig ut på en promenad. Behöver komma ut och röra på mig!
Ikväll ska jag lägga upp bilder från examensfesten.
Vi hörs!
 
 
 
En liten preview

Kommentarer


Kommentera inlägget här: