callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Helt ok

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Hur är läget med mina läsare? Här är det fint, jag har precis kommit hem. Idag var det lika lugnt på jobbet som igår så det gick mycket tid åt att läsa i journaler, kolla upp olika läkemedel i FASS och bara försöka sysselsätta sig.
Just nu är jag bara glad att jag har ett jobb och jag antar att remisserna börjar ramla in snart så vi får mycket att göra.
 
Efter jobbet promenerade jag och Solveig till stan, åt lite sushi och gick i några affärer. Jag ska gå på bröllop på lördag, min goda vän Lisa gifter sig med sin Carl-Christian. Det ska bli så himla kul. Och tillfället till ära behövde jag en ny partyväska. Så jag köpte 4 stycken på rea som jag ska testa till klänningen.
Nu är jag lite trött men ändå väldigt glad. Det är ju fredag imorgon! Yippy!
Ska kanske se på en film nu.
Vi hörs!
 
 
Salladsbuffé på sjukhuset, man får ta vad man vill och sedan betalar man beroende på vikten på salladen. Genial idé, man får precis det man vill ha på tallriken.
 
 
Solan hugger i
 
 
Min favvolunch
 
 
4 stycken väskor köpta på rea, det verkade vara rea överallt i stan
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: