callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Fin sommardag

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag har haft en riktigt bra sommardag.
Vaknade rätt sent eftersom jag satt uppe och kollade på gamla bilder halva natten. En kompis ringde och föreslog lunch. Jag passade på och gick med lite porslin som jag ville bli av med till Myrorna.
Sen drog vi till språkcaféet och åt en god lunch och drack ett glas vin. Fint café som jag kan rekommendera, har även bra priser.
Sedan gick vi vidare till Pralinboden vid Järntorget som är en favorit. Kaffe och pralin för endast 21 kronor, det är oslagbart och dessutom har de en mysig uteservering på sommaren.
Sedan skildes vi åt och jag gick hem och gjorde mig iordning för att dra till Carro. Väl där drack jag ännu nåt glas vin innan vi alla gick till Liseberg för att kolla på Mando Diao. Det var nice faktiskt.
Vi träffade även Ingrid och Co där så det var en riktigt trevlig kväll. Nu är jag hemma och softar. Imorgon ska det nog regna och jag har bokklubbsträff med Lisa och Linn. Vi ska ses ute nånstans. Fröken Julie står på menyn för diskussion.
Tjingeling!
 
 
 
Esperantoplatsen, känns som att sitta på en piazza utomlands.
 
 
Mina bidrag till Myrorna, skönt att rensa.
 
 
Jag
 
 
Glada tjejer på Liseberg
 
 
 
På språng
 
 
 Fina Carro
 
 
 Mando Diao
 
 
Mando Diao
 
 
 Dans på Liseberg, Ingrids mamma med sambo tog en sväng om
 
 
 Ingrid och Alex
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: