callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Botaniska och bokklubb

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Jag har haft en sån där skön sommardag. Hade planerat att gå en promenad till botaniska med en kompis, men när det var dags för promenaden ösregnde det så vi ställde in. Två timmar senare var det dock fint väder så vi bestämde oss för att gå dit ändå. Åh vad fint det var, härligt soligt och grönska och blommor överallt. Vi satt lite på caféet där inne och jag utnämnde det till ett av göteborgs vackraste caféer. Så mysigt att få sitta utomhus i trädgården! Sammanlagt blev det desstom nästan 2 timmars promenad. Skönt!
 
När jag kom hem fick jag lite bråttom till mitt bokklubbsmöte. Vi gick till La Sombrita på Avenyn som har öppnat ganska nyligen. Det var trevligt och boken vi diskuterade var Fröken Julie. Bokklubb är ett väldigt kul sätt att ses på, man får både lite nytta och nöje i ett.
 
Nu är jag hemma. Imorgon blir det utgång. Det är bara 3 dagars ledighet kvar för min del eftersom jag börjar jobba på måndag. Det hade varit skönt att vara ledig längre förstås men jag ser iaf framemot det nya jobbet inom psykiatrin.
Vi hörs!
 
 
Baconlindade dadlar på La Sombrita, nam nam!
 
 Somriga Linn
 
 Fina Lisa
 
 Moi
 
Fröken Julie av Strindberg
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: