callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hej!

Kategori: Allmänt

Hallå!
Vilken vacker dag vi har. Det har varit superfint väder hela dagen. Jag har ju mer el mindre varit instängd på psykiatrin hela dagen men nu är jag hemma och har ätit en god omelett med kryddörter i. Nam nam! Så skönt att ha varit och handlat och fyllt upp kylen med god mat.
 
Ska snart dra till Viktväktarna och efter det ska jag sitta och hänga på en uteservering och njuta av vädret tänkte jag.
Idag hade jag några patienter som var intressanta. Har suttit i samtal och blivit handledd av en kille som verkligen kan sin grej. Det är coolt att höra någon som är proffsig föra ett samtal, det är ofta känsliga frågor man vill fråga patienterna och att kunna göra det på ett bra sätt är trixigt. Tur att man har schyssta duktiga kollegor då.
Ska pyssla lite nu innan jag går ut. Tjingeling!
 
 
Jättegott! Omelett med persilja och gräslök i.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: