callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Vart tog helgen vägen?

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag är jag trött. Vaknade på jobbet och jobbade sedan till kl 14.30. Efteråt kämpade jag mig till Willy´s och storhandlade, fast jag trodde jag hade allt jag behövde handlade jag för nästan 500 kr.
Sedan hem och lagade mat. Vitkålssoppa med köttfärs, gott blev det. Filip kom också över och käkade lite soppa och snackade lite.
Det känns som om den här helgen bara försvann (vilket den också gjorde). Hoppas jag orkar med den långa veckan nu. Har mottagning med patienter imorgon och sedan ska vi transporteras från Sahlgrenska till Mölndal på lunchen för att ha föreläsningar.
Ska hoppa i säng tidigt ikväll så jag åtgärdar min sömnbrist, man sover ju aldrig bra på jobbet. Allt som allt är jag nöjd med helgen även om det inte blev så värst mycket egentid. Mår istället bra när jag får lön sen! Det var dessutom kul att träffa de på jobbet.
Nu sova! Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: