callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Trött dag

Kategori: Allmänt

 
Hej hej!
Ikväll är jag trött. Var på universitetet/ sjukhuset 9.00-16.30 idag. Vi fick träffa våra första patienter inom öron/näsa/hals som råkade vara yrselpatienter allihop och sedan hade vi föreläsningar på eftermiddagen.
Det är så himla kallt i Göteborg, Brrrrrrrrrrr........
Jag var så sugen på att gå till Fyrgott och köpa godis efter skolan men jag lät faktiskt bli, duktigt vad?
Väl hemma har jag ätit, surfat lite och pluggat lite inför en dugga vi har. Den är kl 10.00 imorgon så jag hinner gå upp och läsa lite imorgon också.
Nu ska jag ramla i säng för jag är helt slut. Ska bli skönt att soooooooooova!
Vi hörs!
 
 
Enkel mat en sådan här dag när man inte hinner laga. Pasta/pesto, rätt gott!
 
 
Kvällsplugg
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: