callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tjejfika och tandläkarbesök

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Idag var jag och fikade med en kompis Linn. Hon var så gullig och hade köpt bakelser. Så vi fikade och pratade om allt mellan himmel och jord och myste.
 
Sen hade jag tid hos min tandläkare el rättare sagt tandsköterska/hygienist el vad det nu heter. Hon är iaf supertrevlig, Maria som jobbar på Vasakliniken. Alltid kul att komma till henne. Idag gjorde hon lite extragrejer som var lite jobbigt men det gick ändå bra. Jag hade iaf inget som behövde lagas. Sen har jag en kompis som bokade tid hos henne på min rekommendation så vi kommer få 2 biobiljetter. Yippy!
 
Efter tandläkarbesöket var jag och handlade, lämnade tillbaka skorna som gick sönder på nyår och lämnade tillbaka ett gäng filmer på biblioteket. Tyvärr ville säljerskan på Bianco inte ge mig mina pengar tillbaka för skorna utan jag fick ett tillgodokvitto. Lite dåligt tycker jag men jag får väl försöka hitta ett par andra skor där någon gång. Hon ville pracka på mig ett par likadana skor som de som gick sönder. Jag ville verkligen inte det eftersom jag per automatik tror att det är dålig kvalitet eftersom de gick sönder första gången jag använde dem.
Nu på kvällen har jag tvättat och diskat. Att diska är verkligen en sån tråkig syssla. Haha!
 
Nu är jag rätt nöjd även om lägenheten behöver städas lite. Jag får ta det imorgon, man ska inte överdriva!
Så nu sitter jag här och dricker en kopp apelsinté  med 2 st pepparkakor. Lite kvällsmys innan jag ska lägga mig. Jobbar imorgon som sekreterare.
I övermorgon fyller jag år och det ska bli så kul att träffa alla vänner och gå ut på restaurang. Ser verkligen framemot det!
 
Vad jag önskar mig av er läsare i födelsedagspresent är en kommentar! Vore jättekul att veta vilka det är som läser bloggen så lämna gärna en liten kommentar om du läser det här!
Nu ska jag göra matlåda till imorgon och småplocka här lite innan jag lägger mig.
Vi hörs!
 
 
Så här mycket disk samlar jag ihop innan jag orkar ta tag i det!
 
 
Dagens tvätt. Tillhör inte de som stryker sina sängkläder, gör ni det så rekommenderar jag att ni skaffar er ett liv!
 
 
Kvällsfika

Kommentarer


Kommentera inlägget här: