callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sundayblues

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu har jag kurerat min sundayblues med lite god mat, en film och några sms till vänner.  Bara disken som väntar nu.
Jag såg filmen The last song med Miley Cyrus i huvudrollen. Den var helt ok som soft söndagsfilm men storyn var väl ganska svag. Jag gillar han som spelar pappan Greg Kinnear.
Miley Cyeus själv hade kanske mått bättre av att inte ha fixat alla sina tänder med porslinsfasader el sprutat in något i läpparna. Hela munpartiet ser konstigt ut på henne. Annars spelade hon också hyfsat bra.
Nu disken och sedan sängen. Imorgon kommer mitt liv ändras från slappt till superupptaget. (plugget börjar igen.)
Vi hörs!
 
 
Kvällens film
 
 
Miley Cyrus
 
 
Greg Kinnear, mysig skådis som spelar pappan i The last song.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: