callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sommarjobb

Kategori: Allmänt

Hej!
Den braiga nyheten idag är att jobbintervjun jag var på gick bra. Blev intervjuad av 2 st chefsläkare och de skulle ringa mina referenser och kolla i brottsregistret och om allt är ok ( får låta bli att göra nåt olagligt nu bara) så är jobbet mitt. Yippy! Kommer jobba 8 veckor. Lönen är sådär men den är väl alltid dålig om man jobbar åt Lanstinget.
Annars var jag på en av mina episka storhandlingar. Handlade mat för 600 kr på Willys, fattar inte hur jag orkade bära hem allt. Så nu har jag mat för ett tag. Ska bjuda Filip på trerätters på fredag som försenad födelsedagspresent. Visst är jag en bra vän? Hihi!
Nu på kvällen var jag på gymmet. Tänkte gå lite på rullbandet men där var det ett gäng hojtande människor som körde någon sorts intervallöpning i grupp. Det gick bra ändå, 40 min på crosstrainer och rullband plus lite styrka.
Nu ska jag diska, duscha och gå och lägga mig för jag jobbar imorgon. Igår hade jag jättesvårt att somna. Det förstör rätt mycket för mig så jag ska verkligen försöka få ordning på sömnen.
Vi hörs!
 
 
Alltid lite nervöst med intervjuer, men de brukar ju ine vara så farliga!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: