callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Helgaktiviteter

Kategori: Allmänt

Hej!
Igår var jag och en kompis Linn på en annan kompis Lisas examensfest. Hon tog psykologexamen. Vi träffades när vi båda började på psykologutbildningen men som bekant hoppade jag av utbildningen efter 6 månader och Lisa fortsatte.
Det känns helt otroligt att hon redan är färdigutbildad och ett sådant seriöst yrke sen också. Jätteroligt!
Hon ska dessutom gifta sig i sommar. Jag som har tjatat om att det inte är någon som gifter sig i min bekantskapskrets får äntligen gå på bröllop i sommar, yippy!
 
Idag ska jag och Johan gå på teater. Fröken Julie som för mig som är nybliven Strindbergfrälst ska bli skitkul att se. Sedan har en kompis Maria födelsedagsfest. Det ska bli skoj att träffa alla andra vänner där också eftersom vi inte ses så ofta.
Det är min helg så här långt. Morgondagen tänkte jag ägna helt åt plugg för jag har ganska mycket att läsa igenom.
Vi hörs då!
 
 
Lokalen var psykologiska institutionen vid Linné.
 
 
Jag, Lisa och Linn.
 
 
Lisa i sin jättefina klänning från Paris
 
 
Vacker

Kommentarer


Kommentera inlägget här: