callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Halvdag

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag hade jag sovmorgon. Måste ha varit sjukt trött för jag försov mig till min frisörtid. Lite surt men får boka en ny tid helt enkelt.
Sedan bar det av mot skolan och ögonundersökningsteknik. Det var bra, vi fick vända ut och in på varandras ögonlock bland annat. Inte alls farligt och gör inte ens ont.
Efter skolan gick jag en liten promenad och åkte till stan sen. Gick in på Zara lite spontant och köpte 3 plagg på deras rea utan att ens prova. Tänkte göra det här hemma. Sen gick jag även in på Glitter och köpte några smycken, också det på rea.
Sedan hem och har faktiskt tagit det lugnt ikväll. Surfat, ätit mat och sett på en film som jag såg till hälften i fredags ioma den är så lång. Den hette Seabiscuit från 2003 med Tobey Mcguire.  Den var helt ok, handlar om kapplöpning, en förlorare som blir en vinnare och om att aldrig ge upp. Jag ger den en 6:a utav 10 för jag tyckte den var lite för lång och gick lite långsamt.
Det har varit skönt med en lugn kväll.
Nu ska jag sova snart.
Vi hörs!
 
 
Mina fynd
 
 
Kvällens film, får en 6:a utav 10 av mig.
 

Kommentarer

  • Christine&Paris säger:

    Uuh, det här med ögon och att pilla i och med dem. Inte min grej!

    Svar: Hej! Nä jag håller med dig, det är lite småäckligt men mest av allt svårt. Att man kan se så mycket genom ett par ögon (inåt då) hade jag inte anat. Idag vidgade vi tex våra pupiller med ögondroppar och kollade in på näthinnan genom pupillen. Lite häftigt ändå! Hihi, man blir rätt insöad som läkarstudent. Hur går det med ditt?
    Nasha

    2013-01-31 | 11:06:27
    Bloggadress: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här: