callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Effektiv

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag var jag trött. Läste ut en skönlitterär bok ( Skära för sten) jag har hållit på med ganska länge igårkväll innan jag somnade så det blev lite sent.
Idag var vi på operation på öron näsa hals. Fick se en tonsillotomi, alltså när man tar bort delar av halsmandlarna och  2 operationer i näsa och bihålorna. Det var en bra förmiddag.
Jag är alltid lite glad på operation, tycker helt klart att grönt är coolt, alla ser bättre ut i grönt än vitt och själva operationssalskänslan gör att man blir lite mer alert.
Efter school så åkte jag och en kompis Ingrid hem till mig, käkade lunch och pluggade. Vi höll på i några timmar och var ganska effekiva. Nu har vi iofs fortfarande massor kvar men just idag var vi duktiga ändå.
Nu är jag lite komatös, alltså totaltrött. Ska laga lite mat tills imorgon och tvätta lite men annars bara softa och lägga mig tidigt. Imorgon har jag sovmorgon. Yippy!
Bokade en tid hos min frisör för att fixa mina ögonbryn imorgon förmiddag. Ska bli kul att bli lite snygg!
Nu komaläge!
Vi hörs!
 
 
Cool atmosfär i en operationssal, alltid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: