callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Yo yo

Kategori: Allmänt

Hallå homies!
Hur är läget? Här är det trött och ögonen kollar i kors. Det blev en lång pluggdag här igen med Ingrid. Kl 9.00 till 18.00 satt vi. Inklusive den där halvtimmen då jag låg i min säng helt död och okontaktbar. Tur att Ingriden har tålamod med mig. Tror faktiskt vi ligger bra till och det kommer gå bra på fredag.
 
Var och fikade med Filip efter plugget lite spontant. Gillar verkligen vänner som kan vara spontana. Man kan ju inte alltid planera i förväg. Blev en sväng till Tintin. Var nice. Skönt att komma ut och andas lite.
 
Nu är jag supertrött med huvudvärk och ont i nacken.
Snart sängen och läsa lite i Underdog av Torbjörn Flygt.
Drömde inatt att jag var i Stockholm och stod utanför ett café där August Strindberg skulle gå förbi. Och där stod jag för att att få se honom. Sjuk men skön dröm. Haha!
Vi hörs hör ni!
 
 
 
Filip på Tintin
 
 
 
Efter en hård pluggdag
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: