callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tjena!

Kategori: Allmänt

Halloy!
Den elaka ögontentan är över. We nailed it. Får resultatet om ca en vecka men tror definitivt att det gick bra. Alla pluggtimmar lönade sig. Gött!
 
Efter tentan idag åkte jag och jobbade som sekreterare i 4 timmar, sedan åkte jag hemåt, gick en liten promenad längst avenyn och hittade ett par Shepherdstofflor som jag letat efter till ett otroligt pris. De bästa köpen gör man ändå när man inte letar. Det är lite som med killar!
 
Annars händer det inte mycket, skulle ha sett på en film ikväll men fastnade istället i telefonen. Kändes lite ovant att vara hemma en fredagkväll men det var skönt.
Imorgon ska jag ut med Johan och äta middag och se till att dricka några glas vin. Gott ska det bli.
Imorgon jobbar jag på dagen och på söndag ska vi börja plugga till nästa tenta. Roligt liv vad? Ingen har sagt att det är roligt att bli läkare! Haha!
Vi hörs hör ni!
 
 
 
Dagens köp. För er som inte testat, Shepherd is the shit!
 
 
 
Kvällens dessert.

Kommentarer

  • Annsofi säger:

    Vi åt också jordgubbar igår! Kändes lyxigt =)

    2013-02-23 | 07:35:38

Kommentera inlägget här: