callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

The lucky one

Kategori: Allmänt

Hej!
Efter en hel dags pluggande kände jag att det var dags för lite mys och en film. Tur att man är själv och får hyra precis vad man vill.
Det blev The lucky one med Zac Efron. Jag hörde av en läkare i ett fikarum att Efron gjorde en bra roll i den filmen så jag gick på den rekommendationen.
 
Filmen var mysig, mycket kärlek och några hinder som gör det hela ännu mer romantiskt i form av bl a krig.
Lite tråkigt att amerikanerna verkar ha en sådan romantisk bild av krig. Det är ett återkommande tema i kärleksfilmer, just att någon behöver rycka ut i krig el har varit ute och krigat. I don´t like that.
Hursom helst var det en fin film, inget mästerverk men definitivt sevärd.
Att se Zac Efron hångla borde förbjudas för oss singlar. Det gör oss liksom inget gott. Sedan är han född 87 så jag vet inte ens om det är ok att tycka han är het, men men..........
Ja det var en mysig filmkväll. Sjukt nöjd!
Vi hörs!
 
 
 
Kvällens film. Får 6 av 10 av mig.
 
 
 
Han är väl söt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: