callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Lugn söndag

Kategori: Allmänt

Hej!
Inatt sov jag uruselt, somnade inte förrän 3.30 tiden. Tror jag har haft alldeles för lite tid till återhämtning och nedvarvning på sistone. 
Nu har jag varit på spinning. Det var länge sen. Det kändes skitbra och jag svettades mängder. Det var ett cykel pulspass på Kompassen. Jag brukar inte ha nåt pulsband på mig för det gör mig stressad, man ska ligga på si och så mycket i puls och bla bla bla. Jag gillar att bara köra.
Nu håller jag på att laga lite mat och sedan ska jag förhoppningsvis hinna åka och storhandla till veckan för nu börjar tentaveckan på riktigt och vi måste plugga järnet. Det känns dock bra och jag tror vi har lärt oss en hel del redan.
Ja vi hörs då!
 
 
 
Starka ben som tog mig igenom spinningen idag. Skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: