callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Energi?

Kategori: Allmänt

Hej!
Efter 3 väldigt energiska veckor ( sen plugget började) har jag nu haft några lite mindre energiska dagar. Sådana yttrar sig med att jag helst vill sova till kl 11 och tycker att allt som innebär minsta prestation från min sida är lite jobbigt.
Idag är det bättre dock, var i skolan på eftermiddagen och åkte hem med Ingrid och pluggade nån timme och sedan har jag pluggat själv resten av kvällen. Det går sakta men nåt fastnar väl får man hoppas.
Imorgon har jag heldag i plugget och måste försöka ta mig till min frisör och sedan träna.
På fredag ska jag förhoppningsvis träffa ett par vänner, det är svårt att hitta en dag som passar alla fastän vi bara är 3 pers. Upptagna människor. (inklusive mig själv.)
Ja nu ska jag diska, fixa morgondagens matlåda och gå och lägga mig och läsa några sidor ur Strindbergs Fadren innan jag somnar.
Vi hörs!
 
Några sådana har det blivit på jakt efter energi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: