callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

BodyBalance

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag började söndagen med ett skönt pass BodyBalance. Första gången jag testar det men det var ganska likt Yogalates. Det är sån skön träning. Avslappnande men jobbig för musklerna samtidigt.
Idag hade jag inte orkat ta mig till ett spinningpass men det här med lite lugnare träning orkar man alltid. Rekommenderar det varmt.
 
Dessutom har jag tränat 3 gånger denna veckan, trots tentaplugg och allt. Är förvånad för jag brukar ha svårt att komma iväg även när jag är helledig. Jätteskönt iaf!
Nu väntar jag på Ingrid så vi kan sätta igång plugget inför nästa tenta som är Öron/näsa/hals på fredag.
Ha en skön söndag gott folk! :)
 
 
 
BodyBalance, mycket rörlighet
 
 
 
 
Till och med katterna har börjat med Yoga!
 
 
 
 
 På väg hem från träningen
 
 
 
 
 
 Tyska kyrkan och blå himmel en söndagmorgon
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: